Korietta - niejadalny krokiet ^-^

    Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując jej przeglądanie, zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

    • Korietta - niejadalny krokiet ^-^

      Trochę czasu minęło, a mnie nadal tu nie ma. Jeśli macie ochotę się czegoś o mnie dowiedzieć to śmiało! Odpowiem jak najszybciej będę w stanie :love:

      Pamiętajcie jednak, że nie ma sensu zadawać pytań nazbyt prywatnych, bo będę je omijać. Każde inne "niewygodne", też będą ignorowane!
    • Hejka stulejka XD
      Dlaczego dołączyłaś do teamu ?
      Ulubiony kolor ?
      Pies czy kot ?
      Ładnego mam kotka ?
      Jaki lvl miałaś w grze przed wstąpieniem do teamu ?
      Na jakim serwerze grałaś ?
      I jaką klasą ?
      Ulubione sp ?
      Ulubiony pet ?
      Ulubiona mapka ?
      Jestem słaby i się tego wstydzę <3 8==============>
    • Ingolf napisał(a):

      Hej :) Hejo :3

      Co najbardziej podoba Ci się w pracy Teamowca? Kłótnie z userkami <3
      Wolisz prace na forum, czy w grze? Raczej wole grę, tam więcej mogę was pomęczyć, ale forum zawsze spoko :P
      Ulubione danie? Placuszki ziemniaczane w sosie pieczarkowym <3
      Wymarzona podróż? Nigdy się nad tym nie zastanawiałam i w sumie to nie wiem, ale musiałoby to być cieepłe miejsce xd

      Wrócę :D Oki :3

      Niezdecydowany7 napisał(a):

      Korietta napisał(a):

      Trochę czasu minęło, a mnie nadal tu nie ma. Jeśli macie ochotę się czegoś o mnie dowiedzieć to śmiało! Odpowiem jak najszybciej będę w stanie :love:




      Pamiętajcie jednak, że nie ma sensu zadawać pytań nazbyt prywatnych, bo będę je omijać. Każde inne "niewygodne", też będą ignorowane!
      Kiedy fuzja s1, s2 i s3? Serio? -.-

      solisie napisał(a):

      co to znaczy pytania niewygodne?? Takie, które będą nazbyt nachalne, intymne, groźne, wrogie, smutne, aroganckie ;<
      o a*ta np?? ^.^

      Blosmile napisał(a):

      Hejka stulejka XD No hej xD
      Dlaczego dołączyłaś do teamu ? Depresja mnie do tego zmusiła ;/
      Ulubiony kolor ? Niebieski
      Pies czy kot ? Pies
      Ładnego mam kotka ? Pięknego <3
      Jaki lvl miałaś w grze przed wstąpieniem do teamu ? Tak wysoki, że wyskakiwał poza monitor ;<
      Na jakim serwerze grałaś ? Może na wszystkich :3
      I jaką klasą ? Klasyczna :D
      Ulubione sp ? Z wyglądu od lat uwielbiam WK
      Ulubiony pet ? Szop jest kochany <3
      Ulubiona mapka ? Nje wiem .-.

      Kiara`[*[[[ napisał(a):

      hejkA sklejka Yo!
      pozdrowisz ode mnie arta na ts???? Wszystkich pozdrowie :P
      ubisz mnie Mogę Cię ubić (yy xD)
      jaki mąż telefon Nie wiem kto jest mężem telefonów, ale samsung na propsie xD
      wlepiasz warny userkom czy nie Chyba za często przymykam na was oko ;/
      dasz koma w pamietniku"???? Moooże ;>
      jakiego masz peta gmowego? (nie widze bo nie gram na plu) Zależy na jakim serwerze :P

      Niezdecydowany7 napisał(a):

      Co sądzisz O Sii? Nie sądzę ;/
    • Korietta napisał(a):

      Ingolf napisał(a):

      Hej :) Hejo :3

      Co najbardziej podoba Ci się w pracy Teamowca? Kłótnie z userkami <3
      Wolisz prace na forum, czy w grze? Raczej wole grę, tam więcej mogę was pomęczyć, ale forum zawsze spoko :P
      Ulubione danie? Placuszki ziemniaczane w sosie pieczarkowym <3
      Wymarzona podróż? Nigdy się nad tym nie zastanawiałam i w sumie to nie wiem, ale musiałoby to być cieepłe miejsce xd

      Wrócę :D Oki :3

      Niezdecydowany7 napisał(a):

      Korietta napisał(a):

      Trochę czasu minęło, a mnie nadal tu nie ma. Jeśli macie ochotę się czegoś o mnie dowiedzieć to śmiało! Odpowiem jak najszybciej będę w stanie :love:




      Pamiętajcie jednak, że nie ma sensu zadawać pytań nazbyt prywatnych, bo będę je omijać. Każde inne "niewygodne", też będą ignorowane!
      Kiedy fuzja s1, s2 i s3? Serio? -.-

      solisie napisał(a):

      co to znaczy pytania niewygodne?? Takie, które będą nazbyt nachalne, intymne, groźne, wrogie, smutne, aroganckie ;<
      o a*ta np?? ^.^

      Blosmile napisał(a):

      Hejka stulejka XD No hej xD
      Dlaczego dołączyłaś do teamu ? Depresja mnie do tego zmusiła ;/
      Ulubiony kolor ? Niebieski
      Pies czy kot ? Pies
      Ładnego mam kotka ? Pięknego <3
      Jaki lvl miałaś w grze przed wstąpieniem do teamu ? Tak wysoki, że wyskakiwał poza monitor ;<
      Na jakim serwerze grałaś ? Może na wszystkich :3
      I jaką klasą ? Klasyczna :D
      Ulubione sp ? Z wyglądu od lat uwielbiam WK
      Ulubiony pet ? Szop jest kochany <3
      Ulubiona mapka ? Nje wiem .-.

      Kiara`[*[[[ napisał(a):

      hejkA sklejka Yo!
      pozdrowisz ode mnie arta na ts???? Wszystkich pozdrowie :P
      ubisz mnie Mogę Cię ubić (yy xD)
      jaki mąż telefon Nie wiem kto jest mężem telefonów, ale samsung na propsie xD
      wlepiasz warny userkom czy nie Chyba za często przymykam na was oko ;/
      dasz koma w pamietniku"???? Moooże ;>
      jakiego masz peta gmowego? (nie widze bo nie gram na plu) Zależy na jakim serwerze :P

      Niezdecydowany7 napisał(a):

      Co sądzisz O Sii? Nie sądzę ;/

      Lubisz oddychać?

      Lubisz mielonkę?
    • hej ;)
      1. W jakiej części polski mieszkasz
      2. Czym sie na codziennie zajmujesz
      3. Ulubiona klasa postaci ?
      4. Jakie masz marzenie ?
      5. Czego sie najbardziej boisz ?
      6.dlaczego jeszcze Cię nie poznałam ? ;D
    • Niezdecydowany7 napisał(a):

      Lubisz oddychać? Kurde ;/ Nie wiem...

      Lubisz mielonkę? Ble T.T

      Kiara`[*[[[ napisał(a):

      na wszystkich serwarach jakie pety masz gmowe :) i nie zapomnij o pozdrowionkach dla teamka Lord Berios (s1), Grenigas (s2), Lady Calvinas (s3) i spoko o to się nie martw xD

      Wojo napisał(a):

      Pojawisz sie kiedys w grze widzialna? ;/ Tak jakbym nigdy się nie pojawiała. Przez wakacje jedynie miałam ograniczony czas :>

      Katniss napisał(a):

      hej ;) Hej ^-^
      1. W jakiej części polski mieszkasz W tej co jest za dużo gór, a za mało wody (południe xD) :P
      2. Czym sie na codziennie zajmujesz Podobnie jak tutaj męczeniem ludzi :3
      3. Ulubiona klasa postaci ? Mag
      4. Jakie masz marzenie ? Zbyt wiele by o tym pisać..
      5. Czego sie najbardziej boisz ? Obrzydliwych pająków (fuuuuuuuuj ;<)
      6.dlaczego jeszcze Cię nie poznałam ? ;D No nie wiem :D
    • Witam i o zdrowie pytam

      Co Cię denerwuje w ludziach?
      Jaką czekoladę lubisz?
      Według Ciebie "wiara czyni cuda"?
      Jakie czynności sprawiają, że tracisz poczucie czasu? (prócz nostajla :D)
      Co Cię rozśmiesza?
      Jaki kraj chciałabyś zwiedzić?
      Co sprawia Ci największą radość?
      W jaką pułapkę Cię najłatwiej złapać?
      Topiłaś kiedyś marzannę?
      Kto jest Twoim idolem?
      Twoja najlepsza cecha to....
      Nie lubisz w sobie....
      W następnym wcieleniu będę ...
      Kiedy byłam mała ...
      Dziś...
      Zawsze się staram...

      /me życzy Korietta kolorowych snów, śpij dobrze, papa =^-^= mrau :D
    • Kiara`[*[[[ napisał(a):

      co sadzisz o atencji Chyba zastanowię się nad zamknięciem tego tematu xD

      Blosmile napisał(a):

      nauczycielka zgadłem ? bo też męczy ludzi XD Kto wie XD

      Wojo napisał(a):

      5. Czego sie najbardziej boisz ? Obrzydliwych pająków (fuuuuuuuuj ;<)

      A słodkich pająków się nie boisz? :D Nie ma takich :<

      Gootek napisał(a):

      Witam i o zdrowie pytam Hej, umieram :D \o/

      Co Cię denerwuje w ludziach? Gdy ktoś uważa się za pępek świata..
      Jaką czekoladę lubisz? Gorzką <3 i mleczną Milke .-.
      Według Ciebie "wiara czyni cuda"? Wiara w coś daje nadzieję, ale czy cuda? Nie bardzo.
      Jakie czynności sprawiają, że tracisz poczucie czasu? (prócz nostajla :D) Rysowanie/czytanie :P
      Co Cię rozśmiesza? Poddaję się .-. Pass Y.Y No comment XD (nie chce spędzić całej nocy nad tym pytaniem xD)
      Jaki kraj chciałabyś zwiedzić? Nie wiem, nie jestem typem podróżnika ;< (ale lovki hiszpania xD)
      Co sprawia Ci największą radość? Sprawianie radości innym :)
      W jaką pułapkę Cię najłatwiej złapać? W pułapkę na niedźwiedzie >.>
      Topiłaś kiedyś marzannę? Wszystkie Marzeny ode mnie uciekały :< (topiłam xd)
      Kto jest Twoim idolem? Ni ma takiej osoby ^.^
      Twoja najlepsza cecha to.... szczerość
      Nie lubisz w sobie.... Kobietę powinno się pytać co w sobie lubi, bo w tej sytuacji mogę powiedzieć, że nie lubię wszystkiego xD
      W następnym wcieleniu będę ... Krokietem :3
      Kiedy byłam mała ... Miałam uszy jak małpa XD
      Dziś... jest piątek .-.
      Zawsze się staram... być perfekcyjna :P

      /me życzy Korietta kolorowych snów, śpij dobrze, papa =^-^= mrau :D
      /me daje kopa Gootek, bo tak :D \o/