Klejnot elementu światła.

• kup dużo potów i eliksirów. Ja gram wojem i miałam z nimi problem. Możesz też zainwestować w eliksiry przywracające całe hp. Ja ostatnio takich trochę kupiłam do bohaterskiej misji na 55lvl, bez nich byłoby bardzo ciężko.
    Ewentualnie możesz też popytać czy ktoś się tam nie wybiera i iść razem.

Dodam od razu, że klejnot elementu światła to dopiero 1 z 4 jakie trzeba zdobyć od drzew;p

Post był edytowany 1 raz, ostatnio przez AniaPuchatek ().

• Na drzewka chodze bez eliksirów. 3 kamienie już mam. Jestem łucznikiem i na drzewka chodze rangerem. Trzymaj sie od nich zdaleka strzelaj z dystansu to napewno się obejdzie bez eliksirów.

Post był edytowany 1 raz, ostatnio przez Maxxxy ().

• No to powiem prosto masz poprostu pecha. 1 Sp będzie ci jeszcze nieraz potrzebna a ty sprzedałeś do niej wróżke. No tak teraz to masz poważny problem. Najlepiej zrób jak napisała ci ania ...
  • Jeśli nie masz rangera, to jest to...kłopot i to duży. Kup wróżkę wody, i żadnej nie sprzedawaj. Każda karta ma swoje zastosowanie, i prędzej czy później się przyda. Najłatwiej ci będzie iść z jakimś warriorem w grupie. Ty zrobisz mu pp w w miarę bezpiecznym miejscu idąc na niewidoczności na sinie, od przejdzie amuletem, wtedy ty zmieniasz się w rangera i walicie po jednym. Tylko pamiętajcie, że te drzewa się respią! Na następnych piętrach to samo.

The only one who can beat me, is me alone

• ta misja nie jest az tak trudna:)
    wiec tak przechodzisz przez 2 pietro i wchodzisz do 3 i tam masz przy wejsciu dolny prawy naroznik drzewa ciebie tam nie atakuja a ty je mozesz walic z luku nawet na zwyklej postaci ja wojem zabijalem je z kuszy kazdy nastepny kamien do zdobycia musisz zrobic tak samo:D powodzenia