Search Results

Search results 1-20 of 32.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Pokarm

    Confidence - - Pomysły i Propozycje

    Post

    podbijam, chyba, że naprawicie bugujacego się peta

  • nigdy @Volveremos kiedy wpadniesz znowu do konrino na glacki

  • Zgadnij, kto napisze następny?

    Confidence - - Gry i zabawy

    Post

    nie @Alarius kocham Cie

  • A ja chciałbym serdecznie pogratulować Panom Programistom odbugowania Erenii! W końcu, ile to zajęło? 2 lata? Cieszę się, że w końcu doszli do zrozumienia, że problem nie polega na mapie, tylko systemie agrowania.

  • kupcie se okulary, a nie chcecie ułatwienia do bugowania mobow XDD

  • nie wiem jaka rozrywkę czy nagrodę czerpiesz z ukończenia rajdu cuby nam nie chodzi o dodanie niewiadomo jak chorej ilości piek fernon, tylko zapewnienie tego, że się nie skończą. i tak do tego nie dojdzie, bo dla Gameforge bardziej opłaca się olać temat, a ludziom pozostaje wtedy kręcenie ekwipunku amuletami jeśli ktoś jeszcze chce gadać o ekwipunku z erenii/zenasy to have fun, dropnalem z 7 sztuk u7 eq a otworzyłem setki tych boxow i naprawdę każde z nich było do wyrzucenia

  • spoko wróćmy do robienia rajdów cuby XD kocham myślenie randomikow z forum z 90 lv i zerowym pojęciu o grze

  • no ja nie wiem gdzie wy macie 10kkk za topowy ekwipunek xdddddddddddddd

  • wiesz mnie to tam nie boli, jestem na etapie gry, gdzie nie mam co robić i przez taki rozwój giereczki odechciewa mi się grać i chcę skończyć tę przygodę

  • smieszy mnie to, jak widze placz osob -aw, ze gdyby dodali wiecej piek to juz mniej zarobia na peikach xddddddddddd jakby, mysle, ze nikomu kto robi rajdy fernon cena pieczatek nie przeszkadza - i tak wychodzi na zero. tylko wezcie pod uwage, ze my mamy ekwipunek i kazdy kolejny LEPSZY ekwipunek, bedzie co raz to drozszy i bedziecie latac na 25 aw w ekwipunku u3 z krytem i potworami, bo nic innego nie bedziecie w stanie kupic. just saying, traktujecie topke jakby niewiadomo co, a wbicie 50 aw i …

  • some actions should be taken, pieki 2kk szt i znikaja z nb

  • to nie chodzi o ekonomię czy cenę pieczątek - pieczątki i odpal zwracają się z ziemi. dojdzie do sytuacji kiedy nie będzie żadnych pieczątek, gdyż po prostu bilans jest ujemny, jak wcześniej liczyłem. apropos niewbijania pkt, przecież ludzie są w stanie robić caligora na 6 kont, po prostu trzeba ruszyć kuperek i z afka i pobić troche, wieloryb pod caligorem wystarczy

  • exp na magmach to klikanie spacji ew. 1 klawisza

  • Podbijam, aktualnie piek na NB jest może 100, a ceny zaczynają się od 1.8kk. @Alarius, start doing ur job

  • Tylko, że musieliby zwiększyć droprate z boxow, droprate u7 i zwiększyć ilość golda, która leci na ziemię. Aktualnie dzięki dużej ilości golda i rajdów, cały odpał się zwraca. Aż mi się nie chce wierzyć, że Entwell posunąłby się do takich rrozwiązań. Zresztą o czym my mówimy, gdy oni nawet nie potrafią naprawić wody, tylko zmniejszyć częstotliwość smoków. PS. 5 rajdów to każdy musiałby trwać 12 minut - po 5 minutach tracisz re, a jak mówiłem wcześniej jest się uselessem bez re na tym rajdzie.

  • XDDDD wydłużenie rajdu gdy obecnie składy są w stanie zrobić rajd na 1 miecz - przecież to nawet nie ma sensu, gracze w tym momencie są w stanie zadać taki dmg, że tak czy siak rozwalą ją szybko. Plus obecnie i tak nie robi się fernonki na raz, gdyż boxy anielskie są nieopłacalne. Fernony aktualnie są trudnym rajdem, bez niemocy i buffów, boss schodzi jak krew z nosa. Pomijam fakt pobugowanych mieczy, fernonki bijącej na niewidce czy odbijania w 3 sekundy. Myślę, że nie ma co dyskutować nad trud…

  • Więcej Kronik Akashica

    Confidence - - Pomysły i Propozycje

    Post

    ta, gdzie Ty masz ekwipunek? bo z tego co ja widzę, ekwipunku SENSOWNEGO pod moby NIE MA. Pod pvp rowniez - Jak jest to od razu znika. Poza tym dlaczego mamy cofać się w rozwoju? Nie po to ludzie maksymalizują swoje postaci, żeby robić teraz mniej rajdów.

  • w takim tempie pieki znikną, ekwipunku nie będzie jak dropic i gra stanie w miejscu ;))))

  • więcej tych kwiatków się nie dało? mam 50 AW i średnio mam ochotę zajmować rp2, tym co potrzebują go bardziej

  • przy krzaku, eq AW, czapce iluzjonisty i tarocie można podnieść więcej niż 100% golda z kupki. na nie