Search Results

Search results 1-20 of 79.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Piekar - grafiki, prace, projekty

Piekar - - Archiwum

Americana, portret ze zdjęcia. Staram się nauczyć kobiecą twarz. Zawsze rysuję jakichś brodatych wojowników i czasem dobrze jest zrobić coś innego ^^. board.pl.nostale.gameforge.com…21b105e7d5813ff9ace402151

Piekar - - Archiwum

Concept, scenografia Kontynuacja wcześniejszego zadania. Tym razem musiałem stworzyć tło do mojej postaci. Postanowiłem ją trochę odświeżyć i przy okazji sporo się nauczyłem. t1gXqwD.jpg

Piekar - - Archiwum

Quote from Slenderman: “Wow, to jest bardzo ładne! :o Ty studiujesz coś w związku z tym? Czy raczej samouk? ” Dzięki wielkie ^^. Samouk. Od października studiuję grafikę komputerową - na razie pracujemy tam cały czas tradycyjnie, ale na tablecie uczę się sam.

Piekar - - Archiwum

Copy Study - Zudarts Lee board.pl.nostale.gameforge.com…21b105e7d5813ff9ace402151

Piekar - - Archiwum

Zadanie ze studiów - koncept postaci board.pl.nostale.gameforge.com…21b105e7d5813ff9ace402151

Piekar - - Archiwum

board.pl.nostale.gameforge.com…21b105e7d5813ff9ace402151 board.pl.nostale.gameforge.com…21b105e7d5813ff9ace402151

• Ciekawie to brzmi i myślę, że mogłoby zadziałać. Ludzie są już zmęczeni taką Glacą, a masowe PvP, to zawsze jedna z najfajniejszych rzeczy w grach. Rozwiązań jest mnóstwo. Problem leży w tym, że gracze którzy na tym "ucierpią" zaczynają krzyczeć, gdy tylko pojawia się pomysł, który faktycznie naprawiłby tą sytuację.