Wyniki wyszukiwania

Wyniki wyszukiwania 1-20 z 90.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując jej przeglądanie, zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

  • Ta klasa nawety po dodaniu 14 kart specjalisty bedzie sluzyla jedynie do robienia Glackow i Draco na 14 nupow bo to najszybszy sposob zdobycia amuletow

  • BezMiniLanduNaGlaceNiePodchodz A tak powazne, to chyba avalon moze pozostac Avalonem

  • B dobry pomysl. Podpisuje sie wszystkimi 4 rekoma pod tym

  • Marzy mi sie taka mozliwosc konfiguracji dowolnie kazdego przycisku na klawiaturze pod jakas dowolna akcje jak np w Tibii obecnie ( mozna sobie ustawic kilkaset spersonaliziwanych hotkeys) Widoczny poziom uczestnika rajdu tez bylby spoko - nie trzeba by sprawdzac recznie ( obecnie lvl poswieciliscie dla pelnego nicku postaci)

  • Skrzydła rodziny

    NosFan - - Pomysły i Propozycje

    Post

    Ale byloby wygodniej tepac sie z listy tam gdzie sa przyjaciele zamiast z zarzadzania rodzina nie uwazasz? Obojetne ktory pomysl bedzie wprowadzony bedzie to calkiem fajne i pomocne

  • Fuzja serwerów 2018

    NosFan - - Dyskusje Ogólne

    Post

    Przeciwnicy fuzji przestali grac rok dwa trzy lata temu i to glownie z ich slomianego zapalu powstaje fuzja. Sa raczej powodem fuzji a nie kims kto moze sie sprzeciwiac Z reszta zadna firma nie bedzie trzymac 4 upadajacych serwerow jak moga miec 1 wolniej upadajacy

  • Jesli taki zapychacz jest dla Ciebie najwiekszym sensem bycia w tej grze to spoko. Osobiscie znam mase ludzi ktorzy nawet nie rozwijaja fabuly bo jest nudna kosztowna i niepotrzebna a co dopiero jakies kwiatki dzwieku na 60 lvlu gdzie wbija sie to w 3h. To bedzie jedna z wielu rewolucyjnych zmian z ktorych nadal nikt nie bedzie korzystal. W tej gierce liczy sie tylko end game i to jest smutne

  • Jedno mozna na pewno powiedziec. Jeden z najlepszych bufow do minilandu w ostatnich czasach hahaha

  • Fuzja serwerów 2018

    NosFan - - Dyskusje Ogólne

    Post

    Ciekawe kto bedzie z s2 s3 i s4 robil fernony :DDDDDD Przyjdzie kupa kasy i eq 92-96 do sprzedania nic poza tym. Ceny podskocza do dawnych 400k za 1 a ludzi przybedzie garstka. Beda sobie nupy kupowac za zlotowki z full setami do robienia rajdow na nupy. Nie bedzie to mialo nic wspolnego z prawdziwymi graczami. Co do bycia top w pvp...coz to tylko gra pay to win wiec moze sie trafic drugi taki pajac jak vira ktory wyda dwukrotnie wiecej zarobionych nielegalnie pieniedzy i zmiecie to eq viry z po…

  • Bank jest spoko i kupowanie przez niego tez ale po prostu wiele osob nie wie ze jakies przedmioty sa sprzedawane bo sprzedaja je na nostale polska na fejsbuku czesto za realne pieniadze zamiast w grze za kk. Zwiekszenie limitu spowodowaloby ze ludzie beda wystawiac przedmioty wyczajnie na nos bazar dla kazdego do obejrzenia

  • Kes1 Obudz sie kochana/kochany topowe famki i gracze juz od kilku lat rozwijaja swoj wlasny rynek i monopol na pewne rzeczy ograniczajac znacznej wiekszosci zdobycie tego co oni maja badz dorobienia sie takich pieniedzy jak oni maja. Poza tym glaca jest miejcem walk tylko na 15% przed rajdem, na czas trwania rajdu i na 5 % po skonczeniu sie rajdu. Oprocz caligorow w weekend praktycznie o kazdej godzinie znajdzie sie chociazby pol godziny totalnej pustki gdzie mozna bic i zbierac co sie chce a wa…

  • Księga Nekromanty

    NosFan - - Pomysły i Propozycje

    Post

    Ta gra nigdy na niczym nie polegala kolego bo jest pay to win. kiedys trafialo sie dobre eq lub upalo dobre karty teraz sie je po prostu farmi z uzyciem nupow i tureckich endekow Przykladem byl tu vira ktory sprzedawal luki z 40+% do obrazen bo byly dla niego za slabe jak to Vido ujal ubral pol serwera w swoje za slabe eq po czym stwierdzil ze gra nie ma sensu gdy po masie oszustw dostal bana

  • Księga Nekromanty

    NosFan - - Pomysły i Propozycje

    Post

    Czekam na propozycje zeby gre zaczynalo sie od 99 lvla+50 wraz z gotowym eq bo gra jest za trudna A tak serio to czasem przeginacie z tymi pomyslami. totem leczacy cala mape. 3 partner vokajacy moby. Naprawienie rajdu wody. Za duzo wymagacie

  • Ciekawy pomysl ja tez dodalbym jednak do tej listy w jakis sposob widoczny poziom postaci ( jak kiedys) bo obecnie trzeba kazdego z osobna sobie sprawdzac czy nam pasuje jego poziom do rajdu

  • A juz myslalem ze bede pilowal jape bo chodzi o kwiatki dzwieku ze niby wam malo jeszcze dmg i expa :DDD Kwiatkow jest wystarczajaco bo robi sie malo limitow -30k cena to spoko cena. pamietajcie ze jak kwiatki beda po 1k to boxy glacki tez spadna do 100k za sztuke. Jedyne co bym zrobil to ZABRAL mozliwosc kradniecia kwiatkow bedac foczka

  • Fuzja serwerów 2018

    NosFan - - Dyskusje Ogólne

    Post

    Moze faktycznie stwierdzili ze dla 50 osob nie warto tego przeprowadzac. Coraz bardziej mam wrazenie ze ta fuzja nic nie zmieni. Pojawi sie kilkaset osob chcacych sprzedac swoje eq a potem kk za zlotowki i tyle ich bedzie

  • Fuzja serwerów 2018

    NosFan - - Dyskusje Ogólne

    Post

    Ciezko stwierdzic ile osob jest teraz. Ale strzelam tak na oko ze przynajmniej przez pierwsze pol roku liczba jednoczesnie zalogowanych grajacych osob wzrosnie wsrod lvli 90+ tak o 30 do 100 osob. JEDNOCZESNIE czyli genearlnie moze to byc nawet 500 osob tylko grajacych o roznych porach dnia i nocy. Co do nickow nazw fam i wielu takich ''spornych'' tematow. Beda miec co robic bo mozna narobic niezlego balaganu a pousuwac rodzinek tez im troche nie wypada. Nie jaram sie ta fuzja. Bedzie to bedzie.…

  • Co Ty Rain gadasz jak my racji nie mamy. Przeciez tu od jakiegos roku gdy wprowadzili mozliwosc zgloszenia i naprawienia bledow ludzie wytwarzaja sobie nowe mechaniki gry bo im za trudno z pelnym emelem na akcie 6

  • Informacje o Postaci

    NosFan - - Pomysły i Propozycje

    Post

    To bedzie calkiem spora liczba statystyk. Przynajmniej wiedzialoby sie, ze padlo sie na glacy od kogos kto ma kilkukrotnie lepsze eq od naszego, a nie od jego pakietow i czitow.

  • Przeciez te skile naleza do partnera mimo ze sa klikane przez gracza. Jak padnie to skili nie moze uzywac przez sekunde dwie zanim sie nie odrodzi proste i logiczne.