You are not logged in.

Dear visitor, welcome to NosTale.pl. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

henryk

Unregistered

1

Tuesday, March 15th 2011, 9:12pm

inne bb na inne czasy

jezeli to dobry dzial to mam pytanie:
Czy ktos proponowal taką zmianę że BB bedzie co godzinę a zloto reputacja oraz punkty sp sa 2 razy mniejsze??? Wtedy bylo by tak: (normalnie)np. 36k zlota 600 reputacji i 4500 punktow sp (chyba) to gdyby bylo co godzinę bylo by 18k 300 reputacji i 2250 pkt. Sp co wy na to?? podawac swoje opinie . Wtedy jak ktos np. nie bedzie o 16.00 czy 18.00 bedzie mogl o 17.00 i 19.00 :thumbsup:

Rastafarai

Unregistered

2

Tuesday, March 15th 2011, 9:20pm

...

to bez sensu lepiejdostac calom sume i miec bo np. ktos nie wyrobi i co przepusci kase a i tak lpeiaj zeby byl co 2 godziny bo rajdy na galcy trwajom godzine a bb 15 min trzeba pujsc za 5 dajmy na to 15.55 treza wyjsc z glacy
a raj jeszcze trwa
a 40min bo zanim statek odplynie to ja nic nie nabije na 76 lvl niech zostanie jak jest ale mogli by podwojic kase xD :Szeroki Uśmiech:
więc niech zostanie jak jest :chce:

henryk

Unregistered

3

Tuesday, March 15th 2011, 9:21pm

niech jeszcze inni sie wypowiedza :)

LokoDolo

Unregistered

4

Tuesday, March 15th 2011, 9:24pm

Ja też wolę całe sumy. Wolę chodzić na bb, co 2 godziny, a nie co 1, bo wtedy to już błyskawiczna bitwa się mi znudziła :)

kendrix

Zaradny

  • "kendrix" is female

Posts: 320

Date of registration: Sep 25th 2010

Location: Kraków

  • Send private message

5

Tuesday, March 15th 2011, 9:25pm

To raczek bardzo zły pomysł. Ja się zgadzam z Rastafarai.
Poza tym większe by były lagi bo ludzie lubią chodzic na bb. Więc nie polecam żeby bb było co godzine :Bleah:

medium_anna

The Captain

  • "medium_anna" is female

Posts: 340

Date of registration: Oct 8th 2010

Location: B-stok

Occupation: leń patentowany

  • Send private message

6

Tuesday, March 15th 2011, 10:09pm

a według mnie mogłyby być nawet rzadziej - co 4h i z podwójnymi nagrodami; wtedy może nie miałabym wrażenia że zmarnowałam 15 minut i dostałam taką nędzną sumkę...




fifi789

Unregistered

7

Tuesday, March 15th 2011, 10:16pm

1. Nie ten dział. Bardziej pasuje dział Dyskusje.
2. Nie podoba mi się ten pomysł. Wiecie dlaczego? Bo np. co 2 godziny wchodzę na NT na te 15 minut bo na więcej nie mam czasu i dostaję tą kaskę, a tak bym musiał co 1 godzinę.

Savage

Dzikus

  • "Savage" is male

Posts: 68

Date of registration: Feb 8th 2011

Location: Katowice

Occupation: Savi!:D

  • Send private message

8

Tuesday, March 15th 2011, 10:17pm

zgadzam się z medium_anna co 4h :thumbsup:

podwójne nagrody by były lepsze!

a bb nap. o godz. : 24:00 4:00 8:00 12:00 16:00 20:00
lepiej by było :D

NarutoExe

Unregistered

9

Tuesday, March 15th 2011, 10:20pm

Gdyby bb było co godzinę to raczej NosTale straciło by 1/3 graczy, podoba mi się pomysł z bb co 4 godziny :thumbup:
Wtedy bb by się nie nudziło i był by więcej kaszki.
Jeśli chcecie więcej informacji zajrzyjcie pod to Błyskawiczna Bitwa

fifi789

Unregistered

10

Tuesday, March 15th 2011, 10:24pm

Gdyby bb było co godzinę to raczej NosTale straciło by 1/3 graczy, podoba mi się pomysł z bb co 4 godziny :thumbup:
Wtedy bb by się nie nudziło i był by więcej kaszki.
Jeśli chcecie więcej informacji zajrzyjcie pod to Błyskawiczna Bitwa - tutaj nie ma nic nowego


BB co 4h? Czemu nie. Fajne rozwiązanie np. w wakacje. Przychodzę do domu na 15 minut a potem wychodzę. A może wprowadzą jakieś "kary" dla graczy nie grających (jak to dziwnie brzmi :P[no bo jak ktoś może nie grać, grając])

IchigoKosa

Unregistered

11

Wednesday, March 16th 2011, 11:05am

Też wole co 4 h :thumbsup: :rolleyes:

polikKOX

Unregistered

12

Wednesday, March 16th 2011, 11:10am

najlepiej jest tak jak jest teraz a i tak nic sie nie zmieni bo nie my tu rządzimy 8)

Azzik

Unregistered

13

Wednesday, March 16th 2011, 11:14am

Nawet spoko ale bylo by przeludnienie na serwerach.

Master2

Unregistered

14

Wednesday, March 16th 2011, 11:23am

BB co 4 h i podwojony łup super pomysł jestem za ...... polikKOX bb się zmieni ale nie wiadomo o jaką zmianę chodzi administracja wprowadziła plan rozwoju nt na 2011 ;] i jest tam o bb. :hehe:

Blader

Mądrala

  • "Blader" is male

Posts: 774

Date of registration: Apr 24th 2010

Location: Wiocha koło Bydgoszczy

Occupation: Licbaza

  • Send private message

15

Wednesday, March 16th 2011, 11:36am

Połowa co 1h byłaby kiepska, bo musiałbyś iść na 2 bb żeby zarobić tyle samo, więc ta sama kwota wymagałaby 30 min zamiast 15.

Homo sum, humani nihil a me alienum puto.

Namez

Unregistered

16

Wednesday, March 16th 2011, 11:46am

Niech zostanie tak jak jest co 2h i jest git no bo niektórzy (nie mówię o sobie) nie moga grać 4h tylko np 2h albo i nawet 1.5h wienc niech zostanie tak jak jest


Ale jakby podwoili nagrody byłoby fajnie

pachi*

Unregistered

17

Wednesday, March 16th 2011, 1:14pm

blagam! to byl by koszmar! :(
niech zostanie jak jest

kokusia12121

Unregistered

18

Wednesday, March 16th 2011, 1:28pm

Niech zostanie jak jest bo chodzenie na 2BB zamiast jednej bybłoby do bani i jeszcze lagi by sie podwoiły . A poza tym to sie nieopłaca kompletnie tak ciągle relogowac i by serwer niewytrzymał :Wypalony:

pachi*

Unregistered

19

Wednesday, March 16th 2011, 2:06pm

właśnie!
wiecie czemu usunięto bb na ch1? bo serwer był przeciążony!
a chyba też usunęli bb co 1h (chyba tak dawniej było) ale nie pamiętam dokładnie.

NarutoExe

Unregistered

20

Wednesday, March 16th 2011, 2:32pm

Hmm bb co 4 godziny to było by wygoda i komfort. Bo załóżmy że idziemy na 8.00 do szkoły albo pracy potem bb jest o 12.00 (np jak ktoś nie ma w tym dniu obowiązków)
Potem o 16 jest bb i wszyscy happy bo wyszli z szkoły albo wrócili z pracy ^^ ( przynajmniej Ja tak uważam) Oczywiście gdyby były podwojone nagrody

Similar threads